Diese Webseite nutzt Cookies, um das Angebot nutzerfreundlicher und effektiver zu machen. Durch Fortsetzung der Navigation, ohne dabei die Einstellung für Cookies zu ändern, gehen wir davon aus, dass Sie der Verwendung von Cookies zustimmen. Die Einstellungen können Sie unter rechtliche Hinweise ändern.

Diese Webseite nutzt Cookies, um das Angebot nutzerfreundlicher und effektiver zu machen. Durch Fortsetzung der Navigation, ohne dabei die Einstellung für Cookies zu ändern, gehen wir davon aus, dass Sie der Verwendung von Cookies zustimmen. Die Einstellungen können Sie unter rechtliche Hinweise ändern.

Strategy

The four strategic levers:
 
1. DEFEND MARKET LEADERSHIP
We continue to rely on our proven strengths enabling us to remain number one in the domestic mail and parcel segments, which comprise our core business.
 
2. PROFITABLE GROWTH
We position ourselves in growth markets such as the international parcel business, transnational shipping solutions and innovative online services.
 
3. ENHANCE EFFICIENCY AND OPTIMISE COST STRUCTURE
We improve our efficiency and adjust our processes to increasingly complex market conditions.
 
4. RAISE CUSTOMER SATISFACTION THROUGH INNOVATION
We expand comfort and convenience for our customers by launching new products and services. The following four strategies will lead the way for Austrian Post's future development:
 
The three economic objectives:
 
1. SOLID REVENUE DEVELOPMENT
2. SUSTAINABLY HIGH PROFITABILITY
3. CONTINUATION OF THE ATTRACTIVE DIVIDEND POLICY 
 

Performance

News

AUSTRIAN POST Q1-3 2017

15.11.2017

HIGHER REVENUE AND EARNINGS



MORE

Financial Calender

Kalender-Text bearbeiten

14.04.2016 – Annual General Meeting 2016, Stadthalle Wien



MORE

Performance

News

AUSTRIAN POST Q1-3 2017

15.11.2017

HIGHER REVENUE AND EARNINGS



MORE

Financial Calender

03/15/2018 Annual Report 2017, Announcement: 07:30am – 07:40am CET

MORE